ADAUGARE COD CAEN

ADAUGARE COD CAEN SAU MODIFICARI FIRMA INTR-UN TIMP FOARTE SCURT

Un serviciu rapid si eficient disponibil in toata tara.

Societatea noastra te ajuta cu procedura adaugare cod CAEN sau sa modifici orice firma in doar 3 zile, fara birocratie si timp petrecut pe la ghiseele publice. Lasa stresul infiintarii firmei, toate actele si procedurile pe seama noastra. Ne ocupam de tot ce trebuie pana la cele mai mici detalii!

Preturi super avantajoase si transparente, fara alte taxe si costuri ascunse.

Ia legatura cu un consultant in cel mai scurt timp

Alege modul in care vrei sa ne contactezi si ia legatura cu noi chiar acum. Iti vom oferi toate detaliile necesare cu privire la procedura de adaugare cod CAEN sau modificari firma.

ADAUGARE COD CAEN

ADAUGARE COD CAEN

  • Adaugare cod CAEN suplimentar.
  • Asistenta si consultanta gratuita pana la admiterea dosarului.
  • Depunere acte online cu semnatura electronica sau la ghiseu
  • Reprezentare in fata ONRC si solutionare incidente
  • Ridicare acte de la Registrul Comertului (valabil doar in Oradea)

ELIMINARE COD CAEN

  • Eliminare cod/uri CAEN.
  • Asistenta si consultanta gratuita pana la admiterea dosarului.
  • Depunere acte online cu semnatura electronica sau la ghiseu
  • Reprezentare in fata ONRC si solutionare incidente
  • Ridicare acte de la Registrul Comertului (valabil doar in Oradea)

ALTE MODIFICARI FIRMA

  • Alte modificari firma, proceduri diverse (ex. schimbare denumire firma, prelungire valabilitate sediu, schimbare sediu social, radiere firma etc)
  • Asistenta si consultanta gratuita pana la admiterea dosarului
  • Depunere acte online cu semnatura electronica sau la ghiseu
  • Reprezentare in fata ONRC si solutionare incidente
  • Ridicare acte de la Registrul Comertului (valabil doar in Oradea)

Intrebari frecvente

Descopera mai jos ce ne intreaba frecvent clientii nostri. Raspunsul la intrebarile tale s-ar putea sa se regaseasca chiar aici

Cat dureaza infiintarea firmei?

In cazul in care nu intervin situatii neprevazute sau Registrul Comertului nu are nevoie de alte clarificari suplimentare, infiintarea firmei dureaza 3 (trei) zile (lucrătoare) incepand de la data depunerii actelor la Oficiul Registrul Comertului.

Cum ramane cu contabilitatea firmei?

Pentru ca ne dorim sa avem o colaborare de lunga durata va putem asigura servicii profesionale de contabilitate si resurse umane profesionale prin intermediul partenerilor si colaboratorilor nostri, profesionisti cu experienta in domeniu.

Am nevoie de firma urgent. Cum se poate accelera procedura de infiintare a firmei?

In cazul in care doriti sa inregistrati o firma cat mai rapid posibil ar fi util ca inainte de a ne contacta sa aveti pregatite in avans 3-6 denumiri pentru a rezerva denumirea firmei si sa ne transmiteti de asemenea o copie de pe cartea dvs. de identitate si a celorlalti asociati (daca e cazul), precum si documente justificative privind sediul social (cartile de identitate ale proprietarilor spatiului, extras carte funciara) sau documente privind calificarea profesionala (diplome, certificate de absolvire cursuri acreditate) in cazul PFA.

I am not from Romania but I would like to register a firm. Is that possible?

Of course you can register a business in Romania. We can handle all the required procedures to succesfully register your business. Do not hesitate to contact us by filling the form below.

Care sunt costurile de infiintare a firmei. Ce alte taxe mai trebuie sa platesc?

Pachetele noastre de infiintare a firmei acopera onorariul nostru pentru serviciile si munca depusa.

Pachetele de servicii nu includ si acoperirea taxelor de inmatriculare si publicare in Monitorul Oficial (122 RON + 61 RON pentru inca un asociat), costurile privind depunerea capitalului social (cel putin 1 RON) si taxele notariale (aproximativ 200 RON) avand in vedere faptul ca aceste cheltuieli nu sunt in toate cazurile fixe si pot varia in functie de cerintele, specificatiile si nevoile reale ale clientului (spre exemplu depunerea unui capital social mai mare de 1 RON, cooptarea altor asociati in firma) si de onorariile notarilor publici care variaza de la notar la notar.

Precizare: capitalul social de cel putin 1 RON poate fi retras din banca imediat dupa infiintarea firmei, iar taxa de inmatriculare si publicare în Monitorul Oficial (122 RON pentru un singur asociat) si onorariul notarial (aprox. 150 RON pentru un singur asociat) sunt cheltuieli deductibile fiscal, deci clientul va putea recupera ulterior aceste cheltuieli din firma ce se va infiinta in acest scop.

Am nevoie de un website. Oferiti servicii de webdesign?

Prin intermediul partenerilor si colaboratorilor nostri va putem oferi servicii profesionale de webdesign (website-uri) si realizare magazin online (e-commerce). Toate detaliile si informatiile vor fi discutate in prealabil cu clientul si vor fi prevazute in contractul de prestari servicii pe care il veti incheia in acest scop.

Ai ajuns pana aici si intrebarea ta nu si-a gasit raspunsul? contacteaza-ne

REZUMAT PROCEDURA ADAUGARE COD CAEN SAU MODIFICARE FIRMA

  1. Ne contactezi prin completarea formularului de contact de mai jos sau iei legatura cu noi direct prin Whatsapp.
  2. Pregatesti din timp cartea de identitate (buletin, pasaport) si codurile CAEN pe care vrei sa le adaugi.
  3. In cazul in care doresti alte modificari la firma, expui un scurt rezumat al acestora.
  4. Avem o discutie prealabila de 5-10 minute pentru a identifica cele mai potrivite solutii pentru nevoile tale.
  5. Incheiem contractul de consultanta la distanta, prin e-mail sau la biroul nostru situat in Oradea, Str. Sf. Ladislau nr. 7
  6. Pregatim cu atentie toate actele necesare pentru adaugare cod CAEN, modificare firma etc., comunicam telefonic sau prin e-mail daca sunt necesare lamuriri sau alte clarificari.
  7. Ne întalnim personal in Oradea la notar pentru a semna toate actele necesare. In cazul in care locuiesti in alt oras vei alege un notar si vom pastra legatura la distanta.
  8. Depunem toate actele la Oficiul Registrului Comertului pentru adaugare cod CAEN, modificare firma, fizic la ghiseu sau online, cu semnatura electronica.
  9. Asteptam raspunsul oficial de la Oficiul Registrului Comertului.
  10. Daca dosarul tau a fost admis, documentele se vor putea ridica in urmatoarele zile. Daca mai sunt necesare clarificari sau lamuriri, te vom reprezenta in continuare si ne vom ocupa de toate demersurile necesare pentru admiterea cererii.

Trimite un mesaj sau solicită o ofertă

Îți înființăm firma simplu și rapid.

Beneficiază de consultanță profesională completând formularul alăturat

Rezervarea denumirii firmei. Cum alegem denumirea firmei?

Verificarea disponibilității și/sau rezervarea firmei reprezintă procedura prealabilă înființării firmei și totodată primul pas pe care trebuie să îl luăm în considerare atunci când, în viitorul foarte apropiat, urmează să înființăm o societate comercială. Fiecare...

Firma livrator Foodpanda. Infiinteaza firma livrator Foodpanda, Glovo, Uber Eats sau Bolt Eats

Ești în căutarea unui job cu program flexibil sau pur și simplu dorești să-ți suplimentezi veniturile? În contextul actual, livrarea de mâncare (food delivery) a devenit o afacere foarte profitabilă. Pentru a putea desfășura în mod legal activitatea de livrator...
Freelancer Romania

Cum să lucrezi legal ca freelancer cu clienți din străinătate

Ai ocazia să lucrezi cu clienți din străinătate? Află aici ce obligații legale ai pentru a putea lucra legal ca freelancer în toată lumea.
SRL sau PFA

Înființare firmă online. Ce să aleg? SRL sau PFA?

Vrei să începi o afacere, dar nu te-ai hotărât încă ce formă juridică să alegi? Descoperă diferențele dintre SRL sau PFA și înființează firma

Înființare firmă online. Cum înființez firma?

Ești pregătit să devii antreprenor? Apelează acum la serviciile noastre de înființare firmă online, rapid și sigur. Înființare firmă 3 zile.

Pin It on Pinterest