INFIINTARE PERSOANA FIZICA AUTORIZATA. INTREPRINDERE INDIVIDUALA SAU FAMILIALA

Societatea noastra te ajuta cu procedura de infiintare persoana fizica autorizata, infiintare intreprindere individuala sau familiala in doar 3 zile, fara birocratie si timp petrecut pe la ghiseele publice. Lasa stresul infiintarii firmei, toate actele si procedurile pe seama noastra. Ne ocupam de tot ce trebuie pana la cele mai mici detalii!

Preturi super avantajoase si transparente, fara alte taxe si costuri ascunse.

Ia legatura cu un consultant in cel mai scurt timp

Alege modul in care vrei sa ne contactezi si ia legatura cu noi chiar acum. Iti vom oferi toate detaliile necesare cu privire la infiintarea firmei.

ALEGE PACHETUL DE INFIINTARE FIRMA CARE TI SE POTRIVESTE SI LANSEAZA-TI AFACEREA IN 3 ZILE

INFIINTARE PFA

PERSOANA FIZICA AUTORIZATA

  • Intocmire documentatie dosar ONRC pentru infiintare PFA (persoana fizica autorizata)
  • Asistenta si consultanta gratuita pana la infiintarea PFA-ului
  • Depunere acte online cu semnatura electronica sau la ghiseu
  • Consultare stadiu dosar
  • Reprezentare in fata ONRC si solutionare incidente
  • Ridicare acte de la Registrul Comertului (valabil doar in Oradea)

INFIINTARE II

INTREPRINDERE INDIVIDUALA

  • Intocmire documentatie dosar ONRC pentru infiintare II (intreprindere individuala)
  • Asistenta si consultanta gratuita pana la infiintarea SRL-ului
  • Depunere acte online cu semnatura electronica sau la ghiseu
  • Consultare stadiu dosar
  • Reprezentare in fata ONRC si solutionare incidente
  • Ridicare acte de la Registrul Comertului (valabil doar in Oradea)

INFIINTARE IF

INTREPRINDERE FAMILIALA

  • Intocmire documentatie dosar ONRC pentru infiintare IF (intreprindere familiala)
  • Asistenta si consultanta gratuita pana la infiintarea firmei
  • Depunere acte online cu semnatura electronica sau la ghiseu
  • Consultare stadiu dosar
  • Reprezentare in fata ONRC si solutionare incidente
  • Ridicare acte de la Registrul Comertului (valabil doar in Oradea)

Intrebari frecvente

Descopera mai jos ce ne intreaba frecvent clientii nostri. Raspunsul la intrebarile tale s-ar putea sa se regaseasca chiar aici

Costuri infiintare firma. Ce taxe trebuie sa platesc?

Pachetele noastre de infiintare firma acopera onorariul nostru pentru serviciile si munca depusa. Pachetele de servicii afisate pe website-ul nostru nu includ si acoperirea taxelor de inmatriculare si publicare in Monitorul Oficial, costurile privind depunerea capitalului social si taxele notariale.

Persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala sau familiala nu datoreaza taxa de publicare in Monitorul Oficial la Registrul Comertului.

Taxele notariale pentru autentificarea documentelor necesare infiintarii PFA / II / IF este aproximativ 130 RON, dar onorariul notarial poate sa difere in functie de mai multe criterii (daca notarul public este platitor de TVA, locatia biroului notarial, notorietatea si clientela notarului public etc).

Acte necesare infiintare firma. Care sunt actele necesare pentru infiintarea firmei?

Pentru mai multe informatii despre actele necesare poti consulta pagina oficiala a ONRC aici.

Poti descarca instant pe website-ul nostru toate documentele necesare pentru infiintarea firmei impreuna cu instructiunile necesare pentru infiintarea firmei. Descarca acte necesare PFA

Cat dureaza infiintarea firmei?

In cazul in care nu intervin situatii neprevazute sau Registrul Comertului nu are nevoie de alte clarificari suplimentare, infiintarea firmei dureaza 3 zile (lucrătoare) incepand de la data depunerii actelor la Oficiul Registrul Comertului.

Am nevoie de firma urgent. Ce trebuie sa fac?

In cazul in care doriti sa inregistrati o firma cat mai rapid posibil ar fi util ca inainte de a ne contacta sa aveti pregatite urmatoarele documente: o copie de pe cartea dvs. de identitate, a titularului PFA, II sau IF, documente justificative privind sediul social (cartile de identitate ale proprietarilor spatiului, extras carte funciara), documente privind calificarea profesionala (diplome, certificate de absolvire cursuri acreditate).

Am nevoie de contabil pentru firma?

In cazul PFA / II / IF, contabilitatea poate fi tinuta in partida simpla. Este recomandata insa angajarea sau colaborarea cu un profesionist contabil pentru a va asigura ca toate documentele contabile sunt intocmite corect. Pentru ca ne dorim sa avem o colaborare de lunga durata, ulterior infintarii firmei va putem asigura pe termen lung servicii profesionale de contabilitate si resurse umane prin intermediul partenerilor si colaboratorilor nostri, profesionisti cu experienta recunoscuta in domeniu.

Ce alte servicii oferiti?

Pe langa serviciile noastre de infiintare firma te putem ajuta si cu consultanta gdpr, accesare fonduri guvernamentale sau europene, contabilitate si resurse umane.

Ai ajuns pana aici si intrebarea ta nu si-a gasit raspunsul? contacteaza-ne

REZUMAT PROCEDURA DE INFIINTARE A FIRMEI

  1. Ne contactezi prin completarea formularului de contact de mai jos sau iei legatura cu noi direct prin Whatsapp.
  2. Pregatesti din timp cartea de identitate (buletin, pasaport) si cel putin 3-6 denumiri pentru firma, in ordinea preferintelor (prima denumire din lista va fi considerata cea favorita).
  3. Pregatesti documentele justificative pentru sediul social (contract de inchiriere, carte de identitate proprietar spatiu comodat, extrase carte funciara etc).
  4. Avem o discutie prealabila de 5-10 minute pentru a identifica cele mai potrivite solutii pentru afacerea ta.
  5. Incheiem contractul de consultanta la distanta, prin e-mail sau la biroul nostru situat in Oradea, Str. Sf. Ladislau nr. 7
  6. Rezervam denumirea societatii (3 denumiri, in ordinea preferintelor).
  7. Pregatim cu atentie toate actele necesare pentru infiintarea firmei, comunicam telefonic sau prin e-mail daca sunt necesare lamuriri sau alte clarificari.
  8. Ne întalnim la notar pentru a semna toate actele necesare pentru infiintarea firmei.
  9. Depunem in aceeasi zi toate actele la Oficiul Registrului Comertului pentru infiintarea firmei online sau la ghiseu.
  10. Asteptam raspunsul oficial de la Oficiul Registrului Comertului.
  11. Daca dosarul tau a fost admis, documentele se vor putea ridica in urmatoarele zile. Daca mai sunt necesare clarificari sau lamuriri, te vom reprezenta in continuare si ne vom ocupa de toate demersurile necesare pentru admiterea dosarului.
Pachet documente necesare infiintare PFA

Trimite un mesaj sau solicită o ofertă

Îți înființăm firma simplu și rapid.

Beneficiază de consultanță profesională completând formularul alăturat

Rezervarea denumirii firmei. Cum alegem denumirea firmei?

Verificarea disponibilității și/sau rezervarea firmei reprezintă procedura prealabilă înființării firmei și totodată primul pas pe care trebuie să îl luăm în considerare atunci când, în viitorul foarte apropiat, urmează să înființăm o societate comercială. Fiecare...

Firma livrator Foodpanda. Infiinteaza firma livrator Foodpanda, Glovo, Uber Eats sau Bolt Eats

Ești în căutarea unui job cu program flexibil sau pur și simplu dorești să-ți suplimentezi veniturile? În contextul actual, livrarea de mâncare (food delivery) a devenit o afacere foarte profitabilă. Pentru a putea desfășura în mod legal activitatea de livrator...
Freelancer Romania

Cum să lucrezi legal ca freelancer cu clienți din străinătate

Ai ocazia să lucrezi cu clienți din străinătate? Află aici ce obligații legale ai pentru a putea lucra legal ca freelancer în toată lumea.

SRL sau PFA

Înființare firmă online. Ce să aleg? SRL sau PFA?

Vrei să începi o afacere, dar nu te-ai hotărât încă ce formă juridică să alegi? Descoperă diferențele dintre SRL sau PFA și înființează firma

Înființare firmă online. Cum înființez firma?

Ești pregătit să devii antreprenor? Apelează acum la serviciile noastre de înființare firmă online, rapid și sigur. Înființare firmă 3 zile.

INFIINTARE PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, INTREPRINDERE INDIVIDUALA SAU FAMILIALA

Pin It on Pinterest