FĂȘIE & PARTNERS S.R.L. persoana juridică română înființată în baza Legii nr.31/1990 privind societățile comerciale având numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J05/587/2020 – CUI 42419889, EUID: ROONRC.J5/587/2020 și adresa de contact: contact@fasiepartners.ro cunoscută în continuare drept „Societatea” ori „Compania” sau „Fășie & Partners” prezintă în continuare termenii și condițiile de utilizare a website-ului infiintare-firme.ro.
CUM EFECTUEZ O COMANDĂ PE WEBSITE
Prin intermediul website-ului nostru infiintare-firme.ro aveți posibilitatea de a achiziționa servicii de consultanță, resurse și materiale în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
Accesați website-ul infiintare-firme.ro, vizitați magazinul virtual https://infiintare-firme.ro/magazin/ și adăugați în coșul de cumpărături virtual unul sau mai multe produse sau servicii disponibile (în stoc).
După adăugarea produselor în coșul de cumpărături veți proceda la continuarea plasării comenzii prin selectarea metodei de plată aleasă. După procesarea comenzii veți fi redirecționat la contul dvs. de utilizator de unde veți putea vizualiza statusul comenzii dvs.
De asemenea, în cazul în care întâmpinați dificultăți tehnice în plasarea unei comenzi, vă rugăm să accesați butonul de contact Facebook Messenger afișat în colțul din dreapta jos a paginii sau să ne transmiteți un e-mail la adresa de contact: contact@fasiepartners.ro
MODALITĂȚI DE PLATĂ ACCEPTATE
Pentru plasarea cu succes a unei comenzi pe website-ul nostru infiintare-firme.ro aveți posibilitatea de a alege una din metodele de plată enumerate mai jos:
a) Plata prin transfer bancar direct – se realizează după momentul plasării comenzii. Clientul va primi toate detaliile și instrucțiunile necesare pentru efectuarea tranzacției bancare. Pentru onorarea comenzii și livrarea produselor și/sau serviciilor este absolut necesar să existe dovada de plată efectuată care va fi trimisă de către Client la adresa contact@fasiepartners.ro sau prin orice mijloc de comunicare la distanță care asigură transmiterea conținutului și dovada recepționării. Comanda efectuată pe website se va considera ca plasată doar după ce un reprezentant al societății va intra în posesia dovezii efectuării plății.
b) Plata online cu Cardul (metoda recomandată) – plata se va realiza prin intermediul procesatorului de plăți electronice Stripe (platformă cunoscută pe piața internațională pentru plata online a produselor și serviciilor). Stripe reprezintă cea mai eficientă soluție de plată on-line și comerț electronic ce a fost implementată și dezvoltată de către Stripe Inc.
Stripe este integrator de soluții pentru comerțul electronic venind în sprijinul antreprenorilor și utilizatorilor prin facilitarea achiziționării de produse și servicii care dispune inclusiv de un sistem de gestiune a plăților electronice efectuate prin diferite metode de plată, inclusiv cu ajutorul cardurilor bancare, de debit emise în întreaga lume sub egida VISA sau MasterCard. Sistemul de tranzacționare electronică dezvoltat de către Stripe utilizează totodată cele mai avansate soluții antifraudă care, împreună cu sistemul “Verified by Visa” de la VISA și MasterCard SecureCode de la MasterCard diminuează semnificativ orice risc asociat tentativelor de fraudă electronică prin intermediul cardurilor bancare. De asemenea, plata online se va putea realiza și prin intermediul procesatorului de plăți electronice dezvoltat de Banca Transilvania.
c) Plata la livrare / Ramburs – este disponibilă doar pentru produsele fizice aflate în stoc în depozitul societății.
MODALITĂȚI DE LIVRARE
a) Livrare prin curier (standard). Livrarea produselor fizice se va realiza prin intermediul unui furnizor de servicii de curierat rapid, taxa reprezentând costul transportului produselor fizice este suportată de către client, acesta fiind înștiințat în prealabil cu privire la costurile de livrare.
Livrarea se va efectua de către furnizorul de servicii de curierat în termen de 24-72 de ore din momentul plasării cu succes a comenzii, cu excepția cazurilor de forță majoră sau a independente de voința societății ori a prestatorului de servicii de curierat, iar costul transportului va fi suportat integral de către client.
Costul taxei de transport va afișat într-un loc vizibil pe site, de regulă lângă descrierea produsului sau comunicat telefonic ori prin orice alt mijloc de comunicare la distanță, în funcție de specificul comenzii. În cazul în care clientul optează pentru ore sau zile preferențiale ori alte termene limită de livrare, se obligă să menționeze în toate cazurile acest aspect la rubrica de observații afișată înaintea procesului de finalizare a comenzii.
Livrarea produselor fizice se face întotdeauna în limita stocului disponibil, societatea nefiind răspunzătoare pentru neconcordanțele sau lipsa de sincronizare a stocurilor afișate pe site. În cazul în care produsul sau produsele dorite nu se află în stoc, societatea își rezervă în toate cazurile dreptul de a nu nu onora comanda în cauză și de a informa clientul în acest sens.
În cazul în care există o îndoială rezonabilă cu privire la plasarea comenzilor pe website-ul infiintare-firme.ro, din diverse motive, societatea își rezervă în continuare dreptul de a expedia comanda, doar cu plata prealabilă a unui avans.
În cazul în care comanda livrată către destinatar nu este ridicată ori este refuzată, societatea își rezervă dreptul în continuare de a expedia o altă comandă ulterioară plasată de către același client sau în același loc, doar cu plata prealabilă a unui avans.
Livrarea produselor fizice se va efectua numai pe teritoriul României.
Pentru localitățile situate în afara ariei de acoperire a rețelei de curierat, costul livrării diferă în funcție de zona geografică și constă de regulă în taxa pe regiune + taxa pe zonă, costul livrării fiind în toate cazurile adus la cunoștința prealabilă a clientului înainte de finalizarea comenzii.
b) Livrare instant (pentru produsele digitale).
Produsele și resursele digitale se vor livra instant prin sisteme automatizate administrate de către infiintare-firme.ro sau de către împuterniciți ai acestuia.
Produsele digitale beneficiază în toate cazurile de 1 (un) singur drept de descărcare (o singură permisiune din partea clientului de a solicita serverului să îi transmită instant pe dispozitivul său electronic produsul digital), clientul fiind informat în prealabil în acest sens.
În toate cazurile, societatea nu va fi ținută răspunzătoare de erorile tehnice sau de lipsa conexiunii de internet care împiedică clientul să descarce produsul digital achiziționat. În această situație, clientul va informa societatea cu privire la imposibilitatea de a intra în posesia produsului digital achiziționat, iar societatea va depune toate diligențele pentru a transmite într-un termen rezonabil produsele digitale achiziționate de către client prin intermediul site-ului fasiepartners.ro prin orice mijloc de transmitere la distanță a informației agreată de către părți.
c) Livrare și execuție conform clauzelor contractuale.
Pentru serviciile și activitățile de consultanță, termenele de livrare și de execuție a serviciilor vor fi comunicate clientului în prealabil, în acest sens se va încheia un contract de prestări servicii în care vor fi menționate toate clauzele contractuale, inclusiv cele privind termenele de execuție.
PROCEDURA DE RETUR
Produsele fizice beneficiază de dreptul de retur în conformitate cu prevederile OUG 34/2014. Astfel, în cazul în care cumpărătorul dorește să returneze produsul achiziționat, va putea face acest lucru într-un termen de 14 (paisprezece) zile din momentul recepționării produselor, cu obligația prealabilă de a informa societatea utilizând formularul de retur disponibil pe website-ul fasiepartners.ro sau prin e-mail la adresa contact@fasiepartners.ro
Costurile aferente pentru returnarea produsului vor fi suportate exclusiv de către cumpărător.
Condițiile de acceptare a unui unei solicitări de retur de către societate sunt următoarele:
Produsul (produsele) trebuie returnate în ambalajul original cu care au fost livrate. Un ambalaj deteriorat poate să conducă la respingerea cererii de retur a produsului sau la reținerea parțială a unei sume rezonabile constând în uzura adusă produsului.
Produsul trebuie să fie complet, să fie restituit împreună cu toate accesoriile și documentele livrate de către societate.
Produsul să nu aibă un aspect modificat, să nu prezinte urme de montaj sau uzură, deteriorarea produsului poate să conducă la respingerea cererii de retur.
Costul de transport pentru retur să fie suportat integral de cumpărător.
Orice solicitare de retur după expirarea termenului legal de 14 (paisprezece) zile nu va mai fi luată în considerare, cumpărătorul fiind informat în acest sens.
În cazul în care sunt îndeplinite toate condițiile pentru retur, societatea se obligă să ramburseze clientului suma la care este îndreptățit, în termen de cel mult 14 (paisprezece) de zile de la data recepționării produsului.
Sunt exceptate de la procedura de retur produsele digitale. Potrivit prevederilor art. 2 din OUG 34/2004 prin conţinut digital se înțelege acele date care sunt produse şi livrate în formă digitală. Potrivit prevederilor art. 16 din același act normativ, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
În toate cazurile, cumpărătorul va fi informat de fiecare dată înainte de finalizarea comenzii cu privire la pierderea dreptului de retragere în cazul produselor digitale printr-un mesaj afișat la loc vizibil pe site, în panoul de efectuare a comenzii și înainte de a proceda la efectuarea plății.
În mod excepțional, se va accepta procedura de retur și în cazul produselor digitale, cu condiția ca clientul să nu fi accesat butonul de „Descărcare” (Download) a conținutului digital pe orice tip de dispozitiv electronic. Înainte de a da curs solicitării de retur a produselor digitale, Compania își rezervă în prealabil dreptul de a verifica în sistemele informatice dacă clientul a descărcat sau nu conținutul digital pe orice dispozitiv, iar în caz afirmativ aceasta va respinge solicitarea de retur și îi va aduce de îndată la cunoștință clientului acest aspect care constituie o condiție esențială pentru exercitarea dreptului de retragere din contract.
Prin descărcarea conținutului digital, clientul acceptă și înțelege în mod expres faptul că își va pierde în mod corespunzător dreptul de retur.
RĂSPUNDERE ȘI GARANȚII
Societatea nu își asumă nicio răspundere sau obligație de rezultat și nu garantează în vreun fel, implicit sau expres pentru conținutul de orice fel afișat pe site-ul infiintare-firme.ro sau pentru întreg conținutul încărcat pe website și oferit către utilizatori, clienți, colaboratori sau parteneri.
Cu toate acestea, societatea va încerca în toate să depună eforturi rezonabile pentru a asigura acuratețea și încrederea website-ului și va încerca în toate cazurile să remedieze ori să corecteze erorile și omisiunile cât mai repede posibil de la momentul luării la cunoștință.
Societatea nu oferă în acest sens niciun fel de garanție sau răspundere pentru conținutul website-ului și în nicio situație și în niciun caz nu va putea fi ținută răspunzătoare ori responsabilă pentru orice pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricărei parte, secvență, modul, imagini produs sau serviciu afișat pe website-ul infiintare-firme.ro sau din imposibilitatea utilizării acestuia, indiferent de cauza acesteia, ori din interpretarea eronată a oricăror prevederi ale conținutului afișat pe website.
Utilizatorii website-ului infiintare-firme.ro și clienții înțeleg și acceptă faptul că furnizarea produselor și serviciilor ar putea fi afectată de anumite condiții obiective, precum și că orice servicii oferite prin intermediul site-ului sunt oferite în urma propriei interpretări a creatorilor de conținut, interpretare care ar putea fi total diferită de cea a altor persoane, instituții, autorități etc, iar Utilizatorii și clienții înțeleg să folosească aceste produse și servicii exclusiv pe riscul lor. În consecință, Societatea nu poate fi trasă la răspundere nici cu privire la orice categorii de informații și / sau date din conținutul prezentat pe website, inclusiv dar nu numai cele cu privire la text, imagini, secvențe video, articole publicate pe blog sau orice alta activitate legată de acestea, precum și niciun alt efect juridic ce ar putea deriva din acestea.
Utilizatorii și clienții website-ului infiintare-firme.ro înțeleg și acceptă că Societatea este absolvită în toate cazurile de orice răspundere, în eventualitatea producerii oricărei opriri, întreruperi, îngreunări, disfuncționalități sau erori ce intervin prin orice mijloc în funcționarea și utilizarea website-ului, în situația existenței unei erori de natură tehnică sau de orice fel sau a oricăror alte erori în furnizarea produselor și serviciilor, precum și în orice altă situație în care nu s-ar dovedi în mod cert și fără echivoc faptul că orice erori sau probleme de natură tehnică din cele amintite mai sus se datorează exclusiv culpei grave a Societății.
În mod expres și fără echivoc, Utilizatorii și clienții website-ului infiintare-firme.ro înțeleg și acceptă faptul că Societatea este absolvită în orice caz de orice fel de răspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, incluzând exemplificativ, dar nelimitativ: pierderi de profit, vad comercial sau alte categorii de pierderi tangibile sau intangibile, rezultate din utilizarea produselor sau serviciilor furnizate de către Societate sau orice alt aspect aflat în legătură cu produsele și serviciile acesteia, precum și cele ce rezultă din utilizarea și aplicarea conținutului website-ului în orice alt mod sau care ar deriva din acestea.
Utilizatorii și clienții website-ului infiintare-firme.ro înțeleg și totodată acceptă faptul că Societatea este absolvită de orice răspundere pentru mesajele publicitare postate pe website sau prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, precum și pentru bunurile, produsele sau serviciile furnizate și promovate de către autorii acestor mesaje publicitare.
În cazurile de forță majoră, Societatea, administratorii, reprezentanții, împuterniciții, directorii, angajații, sucursalele, filialele și reprezentanții săi, sunt în toate cazurile exonerați total de răspundere. Cazurile de forță majoră sunt prevăzute de Codul civil și includ, dar nu se limitează la acestea: erori de funcționare ale echipamentului tehnic sau virtual al Societății, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, programe malware, atacurile informatice de orice fel și interferarea cu alte programe informatice malițioase, accesul neautorizat în sistemele și serviciile website-ului, erorile de operare, pandemii, epidemii, cutremur, inundații, grevă etc.
Utilizatorii și clienții website-ului infiintare-firme.ro sunt de acord să protejeze integritatea website-ului, să asigure, dar și să despăgubească integral Societatea administratorii, reprezentanții, împuterniciții, directorii, angajații, sucursalele, filialele și reprezentanții săi de / și împotriva oricăror cereri, pretenții, acțiuni, impuneri, pierderi, daune, costuri care se datorează din culpă acestora (incluzând, fără nici un fel de limitare, taxele judiciare, onorariile avocaților, experților și consultanților sau executorilor, taxe notariale sau de executare etc), cheltuieli, judecăți, decizii, amenzi, regularizări sau orice alte obligații rezultate sau relaționate cu orice altă acțiune a altor persoane în legătură cu utilizarea produselor și serviciilor sau cu orice alte aspecte în legătură cu acestea.
Informațiile conținute în sau puse la dispoziție utilizatorilor prin intermediul website-ului infiintare-firme.ro (inclusiv, dar nu limitat la informațiile conținute în mesagerie, în produsele și serviciile listate pe site, în fișiere de tip text, sau în chat-uri) nu pot înlocui sau substitui în niciun caz și în nicio situație serviciile profesioniștilor instruiți în orice domeniu de activitate relevant, inclusiv, dar nu limitat la, aspectele financiare, medicale, psihologice, juridice, tehnice, teoretice etc. Utilizatorii se obligă să aibă în vedere aceste aspecte, în special, ar trebui să consulte un medic de specialitate în mod regulat, în toate aspectele legate de sănătatea fizică sau psihică, în special cu privire la orice alte simptome care ar putea necesita un diagnostic sau o îngrijire medicală.
Totodată, utilizatorii și clienții website-ului infiintare-firme.ro vor lua toate măsurile necesare și vor apela la avocați pentru activități de consultanță, activitatea desfășurată pe website-ul infiintare-firme.ro nu constituie în nicio situație consultanță juridică ori alte activități specifice avocaturii în accepțiunea prevederilor Legii nr.51/1995. Societatea și licențiatorii sau furnizorii contractați nu fac nicio declarație, promisiune sau garanție cu privire la orice tratament, acțiune, inacțiune sau aplicarea de medicamente sau un preparat de către orice persoană ca urmare a informațiilor oferite sau furnizate în cadrul sau prin intermediul website-ului infiintare-firme.ro.
Atât societatea, cât și partenerii acesteia ori oricare dintre colaboratorii săi afiliați nu va putea fi ținut răspunzător pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune indirecte, speciale, exemplare sau de altă natură ori a unui beneficiu nerealizat care ar putea să rezulte direct sau indirect, inclusiv, indiferent că sunt pierderi de natură economică, vătămări, boli sau moarte. În calitate de utilizator și client al website-ului infiintare-firme.ro sunteți singurul și unicul responsabil și răspunzător pentru toate deciziile, acțiunile și inacțiunile sau rezultatele obținute în viața dvs. personală și profesională, iar prin utilizarea de către dvs. a website-ului infiintare-firme.ro, sunteți de acord și răspunzător pentru orice astfel de decizii, acțiuni, inacțiuni sau rezultate, în orice moment și în orice împrejurare care va apărea.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Începând cu data de 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu aplicabilitate directă în întreaga Uniune Europeană care abrogă totodată Directiva 95/46/CE.
Reglementările normative sunt consacrate în termeni populari sub denumirea de GDPR care provine de la sintagma General Data Protection Regulation sau RGPD – Regulamentul General privind Protecția Datelor și prezintă o importanță semnificativă pentru orice procesator de date cu caracter personal care prelucrează astfel de date, indiferent de volumul său de activitate.
GDPR se aplică în cazul oricărei informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă denumită adesea „persoana vizată“, respectiv o persoană fizică identificabilă, fiind o persoană care poate fi identificată cu ușurință prin referire la un element caracteristic (nume, număr de identificare, date de localizare, un identificator online) sau la unul ori la mai multe elemente specifice, proprii identității fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Operatorul (Societatea) este entitatea care prelucrează datele cu caracter personal, împuternicitul este o terță parte care prelucrează datele cu caracter personal pe seama și la instrucțiunile operatorului. Datele colectate și prelucrate pe website-ul fasiepartners.ro sunt utilizate în scopul facilitării experienței de utilizare a website-ului, a procesării, efectuării și onorării comenzilor plasate pe website de către cumpărători și în scopul comunicărilor de natură comercială.
Protecția datelor cu caracter personal
Informațiile personale și sensibile puse la dispoziție de către dvs. prin intermediul site-ului infiintare-firme.ro sunt transmise pentru a putea primi sau utiliza unele servicii și facilități suplimentare și sunt protejate în conformitate cu normele aplicabile în materia protecției datelor cu caracter personal.
Prin completarea și transmiterea formularelor de înregistrare on-line, utilizatorii și clienții sunt de acord ca datele personale pe care le transmit și furnizează societății să fie adăugate în baza de date fasiepartners.ro și de asemenea să primească ocazional mesaje informative cu privire la noutățile, produsele, serviciile, promoţiile, concursurile sau orice alte comunicări și acțiuni de marketing desfășurate de către Fășie & Partners, precum și de către partenerii ori asociații săi.
După completarea cu succes a formularului de înregistrare privind contul de utilizator, utilizatorul are la dispoziție acces suplimentar pentru accesarea, comandarea și utilizarea produselor și serviciilor introduse pe website-ul infiintare-firme.ro.
Utilizatorul și clientul este în întregime responsabil pentru păstrarea confidențialității asupra parolei asociate accesului la serviciile infiintare-firme.ro, condiționate de autentificare și se obligă să nu comunice nimănui acestui date, inclusiv societății. În cazul în care utilizatorul a uitat parola de acces la cont, va completa în mod corespunzător formularul aferent recuperării parolei, accesul la cont fiind condiționat de accesul la adresa de e-mail cu care a fost creat inițial contul de utilizator.
În cazul accesării neautorizate a contului de către terțe persoane sau a nerespectării de către utilizator a modului legal de utilizare a website-ului, infiintare-firme.ro, respectiv Societatea nu își asumă responsabilitatea față de consecințele ce ar putea să apară, dacă accesul neautorizat nu se datorează gravei neglijențe ori culpei exclusive a acesteia.
La solicitarea utilizatorului ori clientului adresată în scris la adresa contact@fasiepartners.ro, Societatea se obligă ca într-un termen optim să rectifice, să actualizeze, blocheze, să șteargă sau să transforme în date anonime și să înceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, în mod gratuit, conform dispozițiilor legale aplicabile în vigoare și a celorlalte acte normative în vigoare privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Societatea se obligă de asemenea să efectueze constant măsuri de verificare a securității website-ului infiintare-firme.ro, să nu facă publică nicio adresă de e-mail a utilizatorilor și să nu dezvăluie în mod neautorizat datele prelucrate unor terțe persoane, dacă acestea nu se află între partenerii agreați în mod expres, în afara cazului în care acest lucru este imperios necesar pentru a respecta prevederile legale și / sau în procedurile judiciare.
Societatea nu este responsabilă de atacurile având ca obiect furtul sau orice altă formă de infracțiune informatică și care ar putea conduce la dezvăluirea sau compromiterea datelor de pe website-ul fasiepartners.ro. De asemenea, societatea nu își asumă niciun fel de responsabilitate pentru situațiile în care utilizatorul își publică în mod voluntar sau involuntar adresa sau orice alte date personale pe oricare dintre paginile website-ului infiintare-firme.ro sau pe una dintre paginile care pot fi accesate și vizualizate de către public prin intermediul site-ului infiintare-firme.ro.
ANPC | Autoritatea Națională pentru Protecțua Consumatorilor
Pentru mai multe informații suplimentare despre drepturile și obligațiile dvs. în calitate de consumator, vă invităm să accesați și să consultați pagina oficială a Autorității Naționale a Protecției Consumatorilor.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE
În cazul în care aveți orice alte nelămuriri sau întrebări cu privire la activitatea, produsele și serviciile noastre, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță afișate pe website-ul fasiepartners.ro sau direct prin e-mail la adresa contact@fasiepartners.ro.